Friday 22 May 2009

תזכורת ל BLOG CANDY- ההגרלה ב 5000 כניסות

ולמי שטרם ראה- הגענו כבר ל 3375 כניסות תוך 4 ימים ולכן מי שרוצה להשתתף- זה הזמן..
השאירו תגובה עם שם- לא חייבים להירשם לבלוג, אפשר להיות לקוח של אתר שלי או חבר בפורום
עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה ב" תפוז" אותו אני מנהלת.
אבל באמת- באמת לא אוכל לשלוח את הזכייה לאנונימי ללא פרטים- כי זה יכול להיות כל אחד ואחד ואיך נדע?
וקצת על הצפוי ברשומות הבאות:
היום עבדתי קשה ( 3-4 שעות בחדר יצירה וגם לסדר אחרי.. ) והתוצרים הם כרטיס ברכה נחמד
לפי אתגר סקיצה ושני דפים אלבום 30*30 לשני אתגרי סקיצה - אחד לאלבום בר המצווה של אחייני- שאמור להיות מוכן ביולי כשאחותי ומשפחתה באים לארץ מניו -יורק ושני- סתם דף של טבע- כי היו תמונות נחמדות ואתגר ודף מדהים לעצב עליו. ומה לעשות- גם אני ב" ינשופים" כי שני הדפים- שונים ואפילו של חברות שונות, אבל שניהם עם ינשופים..אז לכל אוהבי הינשופים- שווה לחכות למחר.
בקיצור- מחר בבוקר ה"צלמניה" שלי תפתח ושלושת העבודות יעלו לבלוג.
אין צפי לעבודות חדשות בשבת- אני חוגגת עם גיסתי את יום הולדתה ה 60 שלכבודו נעשה שני כרטיסים שונים- בסוף בחרתי את זה של " חופש"..

No comments:

Popular Posts