Wednesday 20 May 2009

ומשהו אחרון להיום- מבטיחה שאני נחה אחרי רשומה זו.

כרטיס זה נעשה לכמה וכמה אתגרים ביחד- אבל בעצם היה ניצול נבון של שני דפי PRIMA
שכבר כיכבו בLO אחד קודם וכרטיס ברכה אחד קודם.
אז טחנתי אותם עוד ועוד וזה מה שיצא.
אתגר ראשון היה אתגר של צבע ל RASPBERRY SUITE- הצבעים היו תכלת מים, ורוד קורל, חום שוקולד כהה ולבן.
הסקיצה הייתה לאתגר אחר לחלוטין- של TAYLORED EXPRESSIONS- וטיפה שיניתי אותה- במקור היה שם עיגול אחד בלבד, אבל זה מותר לרוב.
הבורדים הם FRILLS של DOODLLEBUG- אם כי בהחלט ניתן לעשות אותם לבד עם פאנצ' גבולות,
פרחי גליטר הם מדבקות מישראל- הגליטר גם של DOODLLEBUG, אלה מדבקות דבק למעשה.
החותמת של ברכה של HERO ARTS ופרח כמובן של PRIMA.
אז " הרגתי שתי צפורים במכה אחת"- אם כי עד כמה שאני יודעת כל האתגרים הם אתגרי "אתגר"
- ללא פרסים מכל סוג שהוא ובכלל אין לי פרצוף של פרס. אפילו ב 10 ש"ח לא זכיתי בחיי.
כעת על הפרק 2-3 עמודי אלבום רציניים- ולכן לא תראו אותי עם רשומה חדשה כל כך מהר.
אלא אם כן שוב לא אוכל לישון עד 4 בבוקר.




4 comments:

BethieJ said...

your card is LOVELY!

ANAT S said...

מתה על ניצולי הדפים שלך
אני דווקא כן זכיתי פעם

היה לי המון שנים מנוי של כרטיסי מפעל הפיס
הייתי משלמת 60 ש"ח בחודש ופעם אפילו זכיתי.

שלחו לי מייל מרגש מאד עם כותרת ענקית שזכיתי

כשגללתי את הדף למטה גיליתי את סכום הזביה:



11 ש"ח


ממש בת מזל נכון?


דרך אגב אם את לא מזהה זו אני פיית מרציפן

Bentov Anat said...

עיריתוש הכרטיס מדהים. אוהבת את הצבעים ואת צורת העיצוב שלך!

My Blog
Digital Designs Blog
Albums
My ETSY

Savitri said...

Pretty card!!! Love your color choices!!

Popular Posts