Wednesday 17 June 2009

קופסה למחטים וכל מיני דומים שתמיד הולכים לאיבוד




אחרי שחפשתי אתמול מחט מעוגלת במשך 40 דקות ולא מצאתי- למרות שאני בטוחה שיש לי כמה וכמה כאלה החלטתי לסדר לי קופסה מעוצבת לNOTIONS- קרי- מחטים, אצבעונים וכל מיני דברים
שקשורים לתפירה (כאילו אני בכלל תופרת? בערך אולי.. )אז קופסה של איזה דיסק און קי הייתה תחת ידי- אהבתי את הפתיחה הנוחה ואת החוזק שלה וגםכמה אתגרים , שאחת מהם ממש דיבר אלי- לעשות משהו בסגנון הפוסטרים העתיקים של אתר FLUORISHES
אז חפשתי גם סקיצה מתאימה שהייתה אחת של אתגר SWEET SUNDAY
שהתאימה לי לקופסה.
כמו כן רצו גם כמה אתגרים של דברים תלת ממדיים- לא כרטיסים ואל LO ולא ATC-
אז קופסה התאימה גם להם.
הראשון- אתגר תלת ממדי של CAARDVARKS
השני- של CREATIVE INSPIRATIONS
כמובן שפועל יוצא של של פוסטרים היה סגנון וינטג'י בו השתמשתי בדף ורדים עם גליטר של
PRIMA, עוד דף תווים של PRIMA (שניהם היו כבר חתוכים ככה שלא חתכתי דפים חדשים),
תחרה עבה, כפתורים וינטג'ים שונים וצ'יפבורדים של PROVO השלימו את אץ הקופסה
צילמתי אותה על רקע של זר ענק שקיבלתי מעבר לים מבנותיי ליום הנישואין שלנו לפני יומיים
בפנים שמתי מגנט גדול ועליו ינוחו בשלום כל המחטים- בתקווה שאני אמצא אותם כדי לשים בפנים.
בעצם גם קצת חוטים, או הרבה חוטים כי זו קופסה גדולה.

6 comments:

Unknown said...

Beautiful! I love the vintage imagery!

Karen Giron said...

This is just darling! Love it!

LOUISE said...

Fab box, love it, has a very Vintage look to me, great job. Thanks for joining us again on Creative Inspirations Challenge. Louise x

Tracy said...

Love everything about your box from papers,lace and embellishments
Thanks for joining us over at creative inspirations and goodluck.
hugs
tracy
xxx

Lotti said...

Is this a sewing box? I absolutely love how you combined the vintage image with the charming papers and lace - lovely work

Pamela Smerker said...

Very lovely box with such great details! Thanks for sharing.

Popular Posts